DiGi iPhone 4 Me



Segiempat. Itulah satu-satunya sebab aku aku cukup berminat dengan I Phone 4 ni. Entahla kenapa, tapi bagi aku bentuk segiempat tu cukup signifikan dalam hidup aku. Kiranya kalau segiempat tu memang kegemaran aku la.



Kalau dulu bermacam-macam orang komplen pasal I Phone 3GS tu, bagi aku tu bukan satu masalah cuma rekabentuknya yang seperti perahu tu yang menyebabkan aku tak berminat untuk mendapatkannya.

Kalau cerita pasal 'spec'nya tak payahla aku nak bagitau detail. Namapun I Phone 4 mestilah yang paling best. Setakat sekarang (sepengetahuan aku la) belum ada lagi telefon 4G yang memasuki pasaran Malaysia.

So cakap banyak pun tak guna, aku akan dapatkannya juga at the end of this year by hook or by crook.

Adios

Written by

A teacher, A Father, A Husband, A Coach, A HAM passionate...

0 Komentar:

 

© 2013 cikgublues. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top